Print  

Ελέγξτε το Άγχος Σας στο Χώρο Εργασίας

Customer Service
 

Οι καταστάσεις πίεσης είναι παρούσες κατά τη διάρκεια των καλών και κακών οικονομικών περιόδων. Εντούτοις, όταν οι καιροί είναι δύσκολοι, η πίεση μπορεί να αυξηθεί δυσανάλογα. Ακόμη και προβλήματα στη προσωπική σας ζωή μπορούν άμεσα να επηρεάσουν την απόδοσης σας στην εργασία σας. Ως μάνατζερ, είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε ότι η ομάδα σας ενδέχεται να υφίσταται πίεση από εξωτερικούς παράγοντες με επιπτώσεις στην απόδοση. Είναι καθήκον σας να δημιουργήσετε ένα τέτοιο περιβάλλον που να μειώνει το άγχος και να προάγει τη δέσμευση. Σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον όπως αυτό, οι εργαζόμενοι θα είναι πιο ικανοί για να επιτύχουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να οδηγηθούν σε θετικά αποτελέσματα. Ανακαλύψτε 8 συμβουλές που θα βοηθήσουν εσάς και την ομάδα σας να ελέγξετε το άγχος και τις ανησυχίες σας σε δύσκολες συνθήκες:

1. Ζείτε μία εμπειρία τη φορά.
Ο επαγγελματίας με αφοσίωση στην εξυπηρέτηση αλλά και κάθε μέλος μίας ομάδας θα πρέπει να "απομονώνει" κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη ή τα μέλη της ομάδας του, έτσι ώστε οι αρνητικές εμπειρίες να μην δηλητηριάσουν την τρέχουσα συνεργασία. Μην επιτρέψετε επιτυχίες ή αποτυχίες του παρελθόντος ή τις προσδοκίες για μελλοντική  επιτυχία ή αποτυχία, να επηρεάσουν την υφιστάμενη απόδοσή σας. Όταν εξυπηρετείτε τον εσωτερικό ή εξωτερικό πελάτη ή όταν συνεργάζεστε με τα μέλη της ομάδας σας, ζήστε στο παρόν.

2. Μην γκρινιάζετε για μικροπράγματα.
Μια "ανοησία" είναι κάτι το οποίο είναι ασήμαντο σε σύγκριση με άλλα πράγματα στη ζωή σας. Όταν εστιάζετε σε επουσιώδη γεγονότα χάνετε την προοπτική σας. Διατηρήστε τη μεγάλη εικόνα στο μυαλό σας. Με αυτό τον τρόπο θα βοηθηθείτε να ταξινομήσετε με αντικειμενικό τρόπο τα ασήμαντα από τα σημαντικά θέματα. 

3. Συνεργαστείτε με το αναπόφευκτο.
Συνειδητοποιείστε πότε τα πράγματα είναι αναπόφευκτα. Αν μάθετε να αναγνωρίζετε τις καταστάσεις όπου δεν ασκείτε κανέναν έλεγχο, θα μπορέσετε να ανακτήσετε τον έλεγχο των συναισθημάτων και την αυτοκυριαρχία σας. Αποδεχόμενοι το αναπόφευκτο, κάνετε ένα συνειδητό βήμα που θα σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στην νέα κατάσταση.

4. Αποφασίστε πόσο άγχος αξίζει μια κατάσταση να διαθέσετε και αρνηθείτε να της δώσετε επιπλέον ενέργεια.
Μόλις λάβετε αυτή την απόφαση, είναι πιο εύκολο να βρείτε τρόπους που μπορείτε να βελτιώσετε την κατάσταση ή να την αφήσετε να περάσει και να προχωρήσετε πάρα πέρα.

5. Συμβάλλετε στην  ευτυχία των άλλων.
Αυτή η αρχή κάνει προσφυγή στα πιο ευγενή κίνητρά σας. Είναι δύσκολα να διατηρήσετε μια αρνητική στάση όταν κάνετε κάτι καλό ή χρήσιμο για κάποιον άλλον. Με απλά λόγια: Κάνοντας καλό σε άλλους, σας κάνει να νιώθετε καλύτερα.

6. Αναμείνετε την αχαριστία.
Στην εργασία σας παρέχετε πολλές διαφορετικές υπηρεσίες. Με την ολοκλήρωση των εργασιών περιμένετε πιθανόν ως αντάλλαγμα κάποιο σημάδι ευγνωμοσύνης για τη βοήθειά σας. Αυτή η προσδοκία εκπληρώνεται σπάνια. Αν λάβετε ένα εγκάρδιο ευχαριστώ, θα πρέπει να συμπεριλάβετε τον εαυτό σας στους τυχερούς - αντιμετωπίζετε έναν ευγνώμων άτομο. Οι περισσότεροι άνθρωποι απλά δεν έχουν συνηθίσει να είναι ευγνώμονες, ακόμα και αν τους παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση. Δεν πρέπει να αφήσετε την αχαριστία τους να σας αποτρέψει από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

7. Κάντε τον ενθουσιασμό μέρος της εργασίας σας.
Ο ενθουσιασμός είναι μια θετική ενέργεια και μια συνεχής προσπάθεια που σας οδηγεί προς τους στόχους σας. Η λήψη αποφάσεων για να έχει μια θετική προοπτική μπορεί να είναι κρίσιμη στο να απολαμβάνετε την εργασία σας και τη συνεργασία με εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες.

8. Κάντε το καλύτερο δυνατό.
Μπορεί να είναι δύσκολο να αντιμετωπίσετε την κριτική, ειδικά αν αισθάνεστε ότι είναι άδικη ή ότι πληγώνει την αυτοεκτίμησή σας. Ένας τρόπος για τη δημιουργία προοπτικής στις κριτικές είναι να ρωτήσετε τον εαυτό σας αν κάνατε το καλύτερο που μπορούσατε να κάνετε έχοντας επίγνωση των γνώσεών σας αλλά και των ικανοτήτων σας. Αν το κάνετε αυτό, τότε θα αποφύγετε να παίρνετε προσωπικά κάθε κριτική. Αν υπάρχει χώρος για βελτίωση της απόδοσή σας, δείτε την κριτική αντικειμενικά και αναλάβετε την ευθύνη για την βελτίωση της απόδοσής σας.

 

Πίσω

 
 

100-102 Papanikoli Street ,, 15232 Chalandri,, Athens, GR
P:+30 210 6779129

Follow us on

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. All Rights Reserved.
Ο ιστότοπος σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από Americaneagle.com