Print  

Engaging Ideas Newsletter • Summer 2010 • Volume 8 Issue 2 Topic of the month: Presentation Effectiveness

Presentation Effectiveness
 
Οι αποτελεσματικές παρουσιάσεις αποτελούν δεξιότητες ζωτικής σημασίας για τα στελέχη στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε κάποια στιγμή της καριέρας σας θα σας ζητηθεί να κάνετε μια παρουσίαση μπροστά από μια ομάδα. Είναι καθήκον σας να διασφαλίσετε ότι είστε έτοιμος να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα. Ένα άτομο που μπορεί να παρουσιάζει με αυτοπεποίθηση και αποτελεσματικότητα διαφοροποιείται αμέσως από την υπόλοιπη ομάδα. Είτε είστε επαγγελματίας είτε αρχάριος στις δημόσιες ομιλίες, το θέμα του Newsletter, Ιδέες Δέσμευσης, θα σας προσφέρει πρακτικές συμβουλές για την βελτίωση των παρουσιάσεών σας και των επικοινωνιακών σας δεξιοτήτων.
 
line

Αποβάλλοντας το Άγχος στις Δημόσιες Ομιλίες

Πολλοί άνθρωποι τρομοκρατούνται με την ιδέα της ομιλίας μπροστά από μια ομάδα. Πολλοί από μας μπορούμε να τα καταφέρουμε, αλλά αισθανόμαστε κάποια συναισθήματα φόβου και άγχους. Η ομιλία μπροστά σε ομάδα δεν πρέπει να είναι αγχωτική ή εκνευριστική. Αντιθέτως, η εμπειρία αυτή μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε και να τραβήξετε την προσοχή. Ανακαλύψτε ορισμένες συμβουλές οι οποίες θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το άγχος και να διεξάγετε αποτελεσματικές παρουσιάσεις:

  • Προετοιμαστείτε, Προετοιμαστείτε, Προετοιμαστείτε. Η πλήρης κατανόηση του υλικού σας, θα σας δώσει σίγουρα ένα πλεονέκτημα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης. Μην απομνημονεύετε το υλικό σας - θα πρέπει απλώς να εξοικειωθείτε με αυτό.
  • Κάντε Άνοιγμα με Αυτοπεποίθηση. Η έναρξη δίνει στο ακροατήριο μια πρώτη εντύπωση της παρουσίασης σας. Βεβαιωθείτε ότι δεν αφήνετε τίποτα στην τύχη. Η έναρξή σας καθορίζει τον ρυθμό ολόκληρης της παρουσίασης.
  • Εστιάστε σε Ορισμένα Βασικά Σημεία. Να γνωρίζετε τα βασικά σημεία στα οποία θα αναφερθείτε. Αυτό θα σας εφησυχάσει από τις ανησυχίες σας και θα αυξήσει/τονώσει την αυτοπεποίθησή σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικό υλικό, κάρτες σημειώσεων ή τεχνικές απομνημόνευσης για την περιγραφή των βασικών σας εννοιών.
  • Υποστηρίξτε τις Ιδέες σας με Αποδεικτικά Στοιχεία. Είναι πάντα σημαντικό να παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία για να υποστηρίξετε τα βασικά σας σημεία. Υποστηρίζοντας με αποδεικτικά στοιχεία τις θέσεις σας, θα βοηθήσει το ακροατήριο να τις κατανοήσει πιο εύκολα και θα  δώσει σε εσάς τη δυνατότητα να εξηγήσετε πληρέστερα τα βασικά σας σημεία.
  • Κλείσιμο με μια Πρόκληση για Δράση. Αυτή θα είναι η τελευταία εντύπωση που θα αποκομίσει το ακροατήριο από εσάς και την παρουσίασή σας. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το κλείσιμο αντανακλά το σκοπό της παρουσίασής σας. Το κλείσιμο θα πρέπει να συνοψίσει το περιεχόμενό σας και να δώσει στο ακροατήριό σας μια σαφή κατεύθυνση.
line

Q&A: Πώς να Σκέφτεστε Όρθιοι & Κάτω Υπό Πίεση

Έχει ποτέ παρακολουθήσει μια υψηλής πίεσης συνέντευξη τύπου όταν οι δημοσιογράφοι κάνουν δύσκολες ερωτήσεις και λαμβάνουν σκληρές απαντήσεις; Τέτοιες υψηλής πίεσης καταστάσεις είναι ασυνήθιστες, αλλά είναι πιθανό ότι θα σας ζητηθεί κάποια στιγμή να συμμετάσχετε σε μια σύνοδο ερωτήσεων - απαντήσεων. Ανακαλύψτε ορισμένους τρόπους που θα σας προετοιμάσουν για την επόμενη σύνοδο ερωτήσεων - απαντήσεων.

  • Να είστε διανοητικά έτοιμοι -- Αποφύγετε την αρνητική συνομιλία με τον εαυτό σας όπως, "Ελπίζω να μην με ρωτήσει κάτι τέτοιο." Αντικαταστήστε τις αμφιβολίες και τους φόβους σας με μια θετική προοπτική ευκαιριών για να έχετε υψηλή απήχηση και να αποσπάσετε θετικές εντυπώσεις.
  • Να γνωρίζετε το υλικό σας - Το να είστε προετοιμασμένοι για το θέμα σας θα σας οδηγήσει στο να νιώσετε άνετοι με την παρουσίαση.
  • Δώστε αμέσως ένα παράδειγμα - Αυτό θα σας βοηθήσει να ρέουν ελεύθερα οι απαντήσεις σας.  Οι εμπειρίες του προσωπικού σας είναι εύκολο να εξιστορηθούν, ακόμα και σε αυθόρμητες καταστάσεις. Η χρήση ενός παραδείγματος θα σας επιτρέψει να μπείτε στο ρυθμό της ομιλίας και θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τον πανικό. Ένα παράδειγμα θα σας βοηθήσει επίσης να εμπλέξετε αμέσως την προσοχή των ακροατών σας.
  • Μιλήστε εμψυχωτικά και με δυναμισμό - Όταν μιλάτε με ενέργεια και σθεναρότητα, η εξωτερική εμψύχωσή σας θα έχει ευεργετική επίδραση στην διανοητική σας διαδικασία. Μόλις το σώμα σας κινηθεί, το μυαλό σας θα λειτουργεί με ταχύ ρυθμό.
  • Μείνετε στο Θέμα - Εάν η εστίαση ξεφεύγει από το θέμα, βεβαιωθείτε να  τη φέρετε πίσω στα βασικά σημεία του θέματος.
line
 

Αμφίδρομη Επικοινωνία: Δίνοντας Ανατροφοδότηση

Κάθε φορά που ένα άτομο μιλά ή ενεργεί, σας δίνεται η δυνατότητα να δώσετε σχόλια ανατροφοδότησης. Έτσι, δείχνουμε ότι ακούμε και ότι θεωρούμε τη συνεισφορά του ομιλητή σημαντική. Ο απώτερος στόχος της ανατροφοδότησης είναι να ενισχυθεί η πρόοδος προς την κατεύθυνση των στόχων. Είτε πρόκειται να ανταποκριθούμε σε ένα αίτημα είτε όταν καθοδηγούμε έναν εργαζόμενο μέσα από μια διαδικασία εκμάθησης, η ανατροφοδότηση είναι σημαντική και δημιουργεί τα αποτελέσματα που χρειαζόμαστε για να είμαστε επιτυχημένοι στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την παροχή γνήσιας εποικοδομητικής ή ενθαρρυντικής ανατροφοδότησης στον παραλήπτη.

  • Αναγνωρίστε ένα δυνατό σημείο - Εντοπίστε ένα θετικό σημείο που βλέπετε στον εργαζόμενο. Έπειτα, ενημερώστε το συγκεκριμένο άτομο γιατί αυτό το δυνατό στοιχείο είναι σημαντικό και σχετικό. Αυτό θα τον ενθαρρύνει και θα τον δεσμεύσει προκειμένου να  διαγράψει πραγματική πρόοδο προς τους στόχους.
  • Να είστε σύντομοι - Προσπαθήστε να περιορίσετε την ανατροφοδότησή σας από 10 ως 20 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο. Το να είστε σύντομοι και περιεκτικοί θα κάνει το μήνυμά σας να είναι πιο ισχυρό. Θα έχετε τους εργαζόμενούς σας σε πλήρη προσοχή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, και δεν χρειάζεται να ρέουν τα σχόλια ανατροφοδότησης κάτω από μια μακροσκελή απάντηση.
  • Εστιάστε στο άλλο άτομο, όχι σε εσάς - Θυμηθείτε ότι προσπαθείτε να οικοδομήσετε την αυτοπεποίθηση του εργαζομένου σας. Είναι σημαντικό να λάμψει το φως στο άτομο που παρέχετε την ανατροφοδότηση και όχι σε σας.
  • Καλέστε την ομάδα να ανταποκριθεί - Όταν είναι εφικτό, δώστε τη δυνατότητα σε μια ομάδα να ενθαρρύνει τα μέλη της. Η ακρόαση από κάποιον ομότιμό σας θα βοηθήσει στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των εργαζομένων.
  • Βεβαιωθείτε ότι η ανταπόκρισή σας είναι προσωποκεντρική - Προσπαθήστε να μην επαναλάβετε αυτό που το άτομο ήδη είπε ή έκανε. Αντί αυτού θέλετε να επισημάνετε ένα δυνατό σημείο και να συσχετίστε αυτό το στοιχείο ή ποιότητα στο πραγματικό κόσμο του ατόμου.
 

Πίσω

 
 

100-102 Papanikoli Street ,, 15232 Chalandri,, Athens, GR
P:+30 210 6779129

Follow us on

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. All Rights Reserved.
Ο ιστότοπος σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από Americaneagle.com